Onsdag

Turen ut till Birsta med Kikki och Albin var verkligen jätte mysig :D Vi började med att gå och fika på Charm där vi satt och surrade och lilla Albin var så himla go och snäll hela tiden. Åh sötnosen, man kunde inte annat än att le när man såg på han :)
Vi gick en stund och kikade i affärer också och det var nästan lite jobbigt, såg alldeles för mycket FINT! Men jag har lovat mig själv att jag inte ska handla nå mer kläder den här månaden så jag var duktig och höll det :P
Det kommer en sommar och det kommer en resa som ska betalas så ibland måste man prioritera även fast än att det står i mot..
Jag och Kikki hade jätte trevligt iaf och det var så kul att få träffa hennes lilla prins också som man både sett och läst om så mycket på hennes blogg. Underbara människor båda två! :)

När jag kom hem började jag med middagen så att den var klar tills min älskling kom hem ifrån jobbet och sedan åkte vi och kikade på en lägenhet som eventuellt (förhoppningsvis) Rasmus och Emma ska köpa och den var jätte fin. Håller tummarna åt dom att det blir deras! Sedan kom Svärmos, Ingemar och Hugo hit och drack lite kaffe och surrade lite. Jätte roligt att träffa dom då det var någon vecka sen sist. Jag och Carina tog en prommis runt södermalm med lilla Lotta medans grabbarna höll på nörda med datorn ;)
Sen när dom åkte hem for jag upp till mamma och gjorde slingor i hennes hår och surrade lite.

Och nu har jag precis slagit mig ner i soffan och små kikar på fuskbyggarna och fikar digestivekex med ost på, nästan farligt gott.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0