Små kikat på sommar schemat!

Inventeringen igår gick väl bra, hoppas vi på iaf! Var klar vid 22.30 och innan ja gick hem fick ja små kika på sommar schemat Maria håller på att göra och det såg bra ut :D
Jag är ledig hela midsommar och det är tummen upp eftersom vi ska åka bort då :) Mycket glad!
Sen kikade jag in några viktiga datum och det såg även bra ut där så ja den här sommarn kanske inte blir så tokig ändå även fast man ska jobba hela sommarn :) Härligt!

Idag har jag sån huvudvärk så det sjunger om det!! Jag tror mitt huvud spricker snart.. Orka inte med det här nå mer :(
Har även väldigt ont i halsen. Pratade med Emelie i telefon för ett tag sen och då kändes de som att min röst höll på att säga upp sig helt. Och det får absolut inte hända för då kan jag inte jobba!

Jaja nu har jag nyss ätit goda mackor med min älskling och ska snart he på mig lite smink och sedan gå och jobba. Vi har inge vatten idag och i morgon under dan pga att dom håller på att byta ut kranarna så det blir ingen dusch förrän ikväll..
Jobbar kort pass idag 14.00-18.00, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0