Sol och jag är ledig :)

I dag sov både jag och Robin väldigt länge.. Nästan så att jag fick panik då jag såg var klockan var :P
Klev upp och dammsög och skurade golven och öppnade även några fönster så att det skulle vädras lite här hemma. Drygt att inte ha någon balkong :/ Men men nu har vi fräscht och fint hemma igen iaf!
Gjorde även ordning en god frukost till oss som fick bli en lättare lunch kanske eftersom vi sov så länge.

Hämtade upp Matilda kring 13.00 tiden och då brassade vi ut till Kvissle och solade och städade åt Robin och Daniel som tack för att vi får sola ;)
Efter solningen blev det glass på mc donalds, satt oss ute men fan vad det blåste kallt. Känns att den riktiga värmen inte ha kommit än!

Nu är jag hemma och funderar på att fara och handla lite till dagens middag. Är sugen på hemmagjord potatismos och kanske lax till ? Också har jag ett recept på en jätte god sås som jag brukar göra till.. Ja vi får se men lutar åt det hållet iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0