Sugen på glass!

Vilket skönt och kort pass jag jobbade idag, tiden bara rann iväg!
När jag kom hem hade Robin lagat middag och det är ju aldrig fel att komma hem när maten står på bordet ;) Gullnosen min tack för det!

Har hållt på att plocka och städat lite här hemma och sitter nu och tittar på Halv åtta hos mig, jag tycker det är så bra och man får massa inspiration :)
Jag är så himla sugen på glass ikväll och tror nästan att jag MÅSTE åka och köpa det..
På sommarn får man äta hur mycket glass man vill utan att behöva ha dåligt samvete, så deså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0