Tröttis..

I fredags efter stängningen for jag raka vägen ut på Alnö till Micke och Lena där min älskling var. Dom var så gulliga som väntade med att äta tills jag kom, så det blev en sen middag för oss. Och gud så mysigt vi hade!
Satt ute på deras inglasade altan hela kvällen och surrade och surrade, var roligt att träffa Henke som kommit hem ifrån Sthlm också :)
När jag kollade på klockan var hon strax efter 03.00, shitt vad tiden går snabbt när man har kul! Och ljust ute var det så man kunde inte alls tro att klockan var så mycket.. Vi for iaf hem sen till Per och Annika och skulle sova men det var omöjligt, var alldeles för ljust. Kändes som att man hade skippat att sova den natten då man såg att klockan snart var 05.00 och vi inte ens hade somnat :O
Klockan 09.30 var det bara att kliva upp för att göra sig redo och åka iväg på kalas ute i Viforsen. Ja ni anar inte hur trött jag var hela dagen igår efter så lite sömn..
Men vi hade trevligt hemma hos Stoffe, grillade korv och åt blåbärspaj och myste hela dagen med Robins släkt i det fina vädret :) Drack rose och njöt utav att få vara ledig en sån fin dag!
På kvällen blev det grillning och efter maten så höll jag nästan på att somna i soffan haha huaa :P Slutade iaf med en lugn kväll även fast än att det inte alls var så planerat men vad gör man när all energi är borta..

I dag har vi varit på middag hemma hos Mormor med min släkt :) Hon bjöd på tre rätters så nu är man mer än mätt! Har passat på att få myst med mina små älsklings killar också, som jag längtat. Någon dag fram över här ska vi få äran att ha dom här över natten, hihii det kommer bli myyys det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0