1 advent!

Jag tog en liten blogg pause över helgen då jag varken varit hemma eller haft någon tid. Men nu är jag tillbaks igen :)
I fredags var vi ute på Alnö och firade Olivia. Hon hade fixat och donat med en massa god mat och sen blev vi där och drack lite vin i några timmar till. Efter det åkte vi hem till Svärfar och Annika där vi drack ännu mera vin/öl och surrade fram till klockan var 04.30 då vi gick och la oss.

I går när man vaknade hade man lite baksmälla! Men det var så mysigt att vakna upp i ny huset deras, sitta och äta frukost och bara kolla runt över huset. Det är så jäkla läckert.
Sen lånade jag Annikas bil och hämtade upp Emma för att åka ut till Birsta och köpa tvbänken som jag nämnt om tidigare att jag ville ha. Den var nu nersatt några hundralappar så var tvungen att slå till nu :)
Vi tog en fika på charm också och jäklar vad folk det var överallt. Propp fullt, så kul att se!

På kvällen skjutsade jag ut Svärfar, Annika, Olivia, Sebbe och Annika som skulle gå på Timrå matchen! Medans hade jag, Robin, Viktor och Simone middag ute i huset. Super mysigt! Bara åt en massa gott och drack lite vin och massor utav julmust. Finns ingen godare dricka än julmust! Emma kom och gjorde oss sällskap en stund också :)

I dag har vi varit hos Svärmor och Ingemar och hälsat på. Var ett tag sen jag var där nu så det var riktigt kul att komma hem dit. Vi drack glögg och myste lite på dan och sen bjöd dom på en jätte god lasange till middag! ♥
Nu i kväll har jag kollat på Ensam mamma söker och som vanligt suttit och torkat tårar samtidigt haha. Det är så jäkla romantiskt så man kan bara inte hålla emot tårarna. Jag är väldigt fjantig med sånt där och har jätte lätt för att bli rörd. Robin satt i soffan bredvid och skrattade åt mig som vanligt! Sån är jag ;)

Tack alla underbara för en härlig helg! Jag har verkligen tagit vara på varenda sekunds ledighet.

Tog några bilder med mobilen i går medans vi höll på att fixa med middagen.

Undrar vad Viktor gör ?


Robin försöker lära sig hur spisen fungerar :)






Kommentarer
Postat av: KIKKI

haha, jag fick också tårar av ensam mamma söker igår ;)

2010-11-29 @ 07:55:41
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0