Birsta

I morse vid 10.30 kom Matilda hit och åt frukost med mig och Robin, jätte mysigt! Sen klippte jag hon innan vi gjorde oss redo för en shopping dag :)
Har fått väldigt mycket gjort under den här dagen. Varit och hämtat ut biljetterna till kryssningen, köpt massa julklappar, ätit god middag plus fikat där ute, shoppat två snygga toppar till mig själv, köpt två silver ljusstakar som ska stå på tv-bänken, och nu har jag precis färgat min utväxt!

Är väldigt nöjd och glad över allt jag köpt, känns så skönt att ha kommit igång med julisarna. Ena toppen eller rättare sagt linnet som jag köpte tänkte jag ha när jag ska ut med jobbet nästa helg, så nu slipper jag gå och fundera på vad jag ska ha på mig då :)
Nu längtar jag ännu mer till kryssningen också när man fått biljetterna i handen. Det kommer bli så himla kul och skönt att få lite semester mitt upp i allt!

Nu ska jag fika upp mina mackor som jag har gjort, köpte ett jätte gott bröd igår med russin i som man kan äta hur mycket som helst utav. Farligt..

TACK för en underbar dag bästa vän, jag älskar dig enormt. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

och jag älskar dig sötnos!! :) <3

2010-11-30 @ 23:34:59
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0