Birsta

I eftermiddag har jag varit ute i Birsta med Matilda och shoppat lite ;) Vi åt köttbullemenyn inne på Ikea och sedan en fika på det. Så mysigt att åka ut dit och inte behöva ha någon tid att anpassa sig till, vi har strosat runt överallt och Matilda har shoppat massor med fint hem till sig. Jag var duktig med att hålla igen plånboken rätt så bra i dag faktiskt även om det var svårt :) Man MÅSTE ju spara pengarna också!

Har haft en härlig dag med bästa vännen! Har skrattat så mycket att jag har fått ont i kinderna ;) ♥

Min shopping i dag blev mascara, örhängen, vinglas, förvaringskorg till mina hårtänger, värmeljus och dom här söta glöggmuggarna! Jag var och letade överallt och fann dessa på Cervera. Nu ska det glöggas här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0