God kväll :)

I dag jobbade jag förmiddagspass och sedan fick jag skjuts utav Maria hem. Tack snälla för det! :)
Det är riktigt kallt ute nu och kallare kommer det att bli, buhuu för det.. Speciellt när man går till och från jobbet!

Efter middagen kom Svärmor och Ingemar hit och hälsade på en stund så vi satt och surrade och fikade lite :) Mysigt med  besök!
Just nu sitter ja och kikar på mitt nya schema som jag har fått i dag. Kommer bli en hel del jobb för mig i jul, mycket helger också jobbar jag dessutom fem timmar på julafton. Känns konstigt att jobba då men samtidigt är det bra betalt och lär ha många glada och förväntansfulla kunder då ;)
Sen blir jag ledig hela nyår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0