Helgen

Jag har haft en jätte härlig helg med bara massa skoj :) I fredags var jag och Emma och åt på Biteline och sen gick vi hem till mig och såg på Idol och åt en massa godis och drack vin. När klockan var halv elva kom vi på att vi ville gå ner på Allstar en sväng och bara ta något att dricka, så vi gjorde det. Men hade lika väl kunnat stannat kvar hemma i soffan för det var sämst :P
Vi tog en taxi tillbaks hem till mig vid 01.30 så blev inte så långvarig krogrunda ;)

I går jobbade jag 9.30-14.30 och det var ju röd dag i går så hade betalt för dubbla timmar, inte fel :)
När jag slutade snabbade jag mig hem och fixade mig för halloween fest. Dock så hann jag inte med att fixa mig så mycket då jag hade tre grabbar som stog och stampade hejvilt om att vi måste åka. Man ska inte ha karlar hemma när man vill göra sig ordning i lugn och ro :P
Vi for ut till Alnö där festen var hos svärfar och Annika i deras alldeles nya hus som dom flyttat in i under veckan. Jag har inte varit ut dit och kikat något på två veckor så det var riktigt kul att se hur huset blev. Så jäkla läckert!
Är verkligen ett hus som ingen annan har likadant. Tänk om man kunde få bygga sitt egna drömhus, hade varit något det :)
Vi hade jätte trevligt, hade pumpatävling med barnen och åt och drack en massa gott.
Kom hem 03.30 i natt och vaknade med en rejäl baksmälla.. Fy lika hemskt varje gång men ändå så utsätter man sig för det gång på gång!

Nu ska vi i väg och fira min lilla syster Fanny som fåller år :)

Robin och Rasmus var utklädda till talibaner igår ;D Var ända bilden jag har från kvällen. Men Annika och Fredrik knäppte massor så ska be om att få några utav dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0