Hem och vänder!

Den här veckan är det mycket jobb och intensiva dagar! Jag längtar tills fredag kväll då jag ska skåla in helgen med lite vin tillsammans med härliga människor. Men det är då det :)

Jobbat förmiddagspass i dag och sen gick jag på stan en sväng och köpte lite välbehövliga saker.
Nu är jag hemma och har precis ätit middag! Har varit så sugen på ugnstekt falukorv med hemmagjord potatismos i några dagar nu så i dag fick det bli det. Jag älskar riktig husmanskost, det är klart bästa maten.



Nu ska jag gå ner till jobbet igen och köra inventering resten utav kvällen. Jippi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0