Hemma!

Nu har vi kommit hem i från mormor. Hon hade fixat och donat så mycket för att vi skulle komma, bara den tanken gör att man vill krama om hon hårt! Hon är så söt :) Det bjöds på potatisgratäng med rostbiff, sallad och en jätte god kantarellsås till. Till efterrätt hade hon bakat en super god cheesecake som var absolut den godaste jag någonsin ätit. Jag tog två bitar utav den plus att jag fick med mig receptet hem ;)

Jag missade Ensam mamma söker i kväll så tänkte lägga mig och kika på det på datorn nu innan det blir natti..

Jag tycker mormors servis är så söt. Så gammaldags och mysigt att fika på!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Vi ses på fredag va gumman? Stekhuset? ;P

2010-11-23 @ 08:02:47
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: KIKKI

men nej :( vad trist :/ förstår att du blir lite sur, det blir jag också ;)trodde äntligen vi skulle få ses :) men vi får försöka hinna med att ses något framöver!

2010-11-23 @ 17:16:35
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0