Min sista lediga dag!

I morse ringde min klocka 07.30, tanken var då att jag skulle börja tvätta då men ville dra mig lite först..
Halv elva vaknar jag med lite halvpanik! Hur kunde jag sova så länge ?
Gick ner och körde igång några maskiner och som tur jag har så har inte grannen börjat tvätta än på sin tid så jag har fortfarande torketid!

Nu har jag precis kommit hem i från en solning. Var över tre månader sen sist jag solade solarium vilket jag känner mig mycket stolt över, känns som jag varit snäll mot min hy. Men nu var det dags och jag kunde inte hålla mig längre.. Man känner sig så mycket fräschare med lite färg.

I kväll ska ja hem till Matilda på middag. Det glädjer mig massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0