Nagelfix och jobb

Inventeringen igår gick bra! Skrattade och flamsade samtidigt så tiden bara rann i väg. Vart klar klockan 22.00, ovanligt tidigt men vi hade förberett oss bra på dagen så det underlättade en hel del.
När jag kom hem och ska till och låsa upp dörren kommer jag på mig själv att min hem nyckel ligger på byrån i hallen. Och Robin var på träning så det var bara att sätta sig i trappen och vänta en timme tills han kom hem, inte kul! Tur jag hade mobilen på mig åtminstonde så jag kunde prata i telefon under tiden. Klantiga jag :)

Nu på morgon har jag varit hos Veronica och fixat två naglar som det hade blivit nån luftbubbla i. Hon är för gullig tjejen, man känner sig alltid så välkommen när man kommer till hon. Satt och drack kaffe och surrade medans hon gjorde naglarna fina. Skönt att vi bor så nära varandra också!
Kollade brevlådan när jag kom hem och där låg mitt lönebesked vilket jag vart väldigt paff över, annars brukar jag få det samma dag som lönen kommer.. Men det var ett glatt besked där i iaf, det lönar sig att jobba hårt ;)

Nu ska jag äta lunch och göra mig ordning för jobb.
Ha en toppen dag och va rädd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0