Nöjd :)

Dagen började med en skön sovmorgon fram till 09.30. Då ringer jag mamma och vi bestämmer att hon ska komma ner hit och hjälpa mig att montera ihop tv-bänken också skulle vi fika lite.
Hon kommer hit och vi börjar tillsammans att montera och jag säger att vi inte har någon brådska för jag börjar ändå inte förrän 15.30. Men då påminner mamma mig om att jag sagt till hon i helgen att jag skulle börja 12.00 i dag. Jag kollar genast schemat, jo visst var det väl så! Jag får panik och lämnar mamma med allt, duschar och sminkar mig snabbt som attan så vi skulle hinna så mycket som bara den.
Jag hade verkligen sett fram emot en mysig förmiddag med mamma, tänt ljus i hela lägenheten och gjort ordning gofika. Var bara att blåsa ut alla ljus och svepa i oss kaffet. Yr hjärna är det jag eller..

Världens bästa mamma sa att hon kunde komma tillbaks efter mitt jobb och fortsätta hjälpa mig. Så vid 19.00 kom hon och Elin hit, Robin hoppade in i stället för mig och glad var jag för det. Dom fixade det där så bra :)
Det vart verkligen jätte fint! Jag är såå himla nöjd över att jag valde den här tv-bänken, vart stor skillnad mot för innan. Tusen tack mamma för all hjälp i dag, du är bäst. ♥

Vi beställde hem Biteline pizza som fick bli vår sena middag i kväll så nu är jag propp mätt och sitter bara och läser lite bloggar. Ska göra en lista nu på julklappar som ska handlas i morgon så man har lite koll. Sen ska räkningarna betalas också innan jag kryper ner i sängen! God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0