Ny design :)

Som ni säkert redan sett så har jag en ny design! Beställde den ifrån annasara.net, tusen tack för hjälpen Anna. Jätte fin blev den :)

I eftermiddag har vi haft finbesök här hemma utav mamma, Elin, svärmor, Ingemar och Hugo. Vi bjöd på god mat och fika :) Så roligt att dom kom och äntligen fick vi bjuda på middag! ♥

Vi fick en liten present utav min gulliga mor! Ett stort prydnads äpple :D Passar perfekt på våran byrå i hallen :) Blev dålig bild, men inte så lätt att få till alla bilder med mobilen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin design :)

2010-11-04 @ 11:06:43
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Moa

Tack Linda, du är så snäll! :D hoppas att allt är bra med dig! kramiis!

2010-11-04 @ 12:25:47
URL: http://moaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0