Seeg i dag..

Ja seg är bara för namnet på vad jag är i dag. Hua att vara bakis och jobba det är bland det värsta man kan göra!

Som sagt så var jag på middag hos Matilda i går kväll. Hon hade gjort jätte god tacos med kyckling också drack vi Asti och rött vin. Så himla härlig kväll, man ville liksom inte att den skulle ta slut. Satt och surrade från klockan 18.00 tills när hon helt plötsligt var 02.30, jag fattar fortfarande inte vart klockan tog vägen.
Men KUL hade vi :) Jag tog en taxi hem duktig som jag var!

I dag känns det i huvudet att jag drack vin i går och alldeles för lite vatten.. Jag har varit fnittrig hela dan också som alltid dagen efter, skrattat åt allt. Över trött kanske ? :)
Nu har jag kommit hem i från jobbet och sitter och fikar. Har längtat extra mycket efter min älskling i dag som jag inte träffat sen i går på dan då han sov när jag kom hem i natt och när jag vaknade hade han farit på jobbet..
Haha EN dag, fjantis jag är men så är det när man är kär!! Ska pussa extra mycket med han i kväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0