Soffläge!

I morse var jag super närvös över "mötet" jag skulle på så jag yrade mest omkring här hemma men jag kom i väg och hann dit i bra tid! Hur det gick det vet jag inte än ? Men det kändes bra när jag satt där :)
Sen vart det jobb till 18.00 och då passade jag på att storhandla mat när jag hade skjuts hem utav mamma. Det vart fem stora matkassar med hem så nu har vi verkligen propp fullt i både kyl och frys!

Nu är jag ledig fram till helgen. Har lång helg igen den här veckan men har bytt bort söndag mot söndag nästa vecka pga att jag ska på halloween fest på lördag. Och känner att jag vill kunna slappna av då jag också utan att behöva tänka på att jag ska upp dagen efter och jobba ett tio timmars pass.
Var längesen jag festade till det så känner att jag är värld en sån kväll nu ;)

Nu har Robin åkt på träning och jag själv ska mysa ner mig i soffan och kika på Desperate, underbart att få styra tvdosan helt själv ;P Haha! Sitter även med en sån här god chokladkaka i handen, mitt tisdagslyx :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag nyfiken på vad det var för möte (a) ;)

2010-11-03 @ 07:34:16
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Sigrid

Kan du inte knäppa bilder på lägenheten så man får se hur den ser ut? :)

2010-11-03 @ 12:56:24
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0