Söndag

Usch jag är lika trött i dag som igår om inte tröttare ? Har nu pulat i mig alla vitaminer här hemma som finns och hoppas på att jag snart blir piggare. Känner mig som en zombie trots att jag sovit bra.

Sitter och följer Robins match här på internet nu och ställningen står 1-4 till ankars (robins lag). Hoppas dom vinner nu!! Ska strax gå till jobbet och jobba mina tre timmar, känns inte som en jobb dag direkt. Men får betalt för dubbelt eftersom det är söndag :)

I kväll ska vi på middag hos min mormor. Hon ska hämta oss vid 18.00, ska bli så mysigt att komma hem till hon!
Har köpt en liten chokladask som hon ska få, så tänkte ta och slå in den nu innan jag går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0