Städartagen!

I morse när jag vaknade fick jag ett städryck. Slängde allt "skit" som man inte använder, bar ner sommarkläder och skor till källaren. Dammtorkade överallt så nu har vi det skinande rent överallt!
Jag kan få såna här ryck ibland och det är så kul just då, det får inte kännas som ett måste för då skjuter jag bara upp det..
Har varit hundvakt åt Rocky en stund i dag också och sen kom mamma och Elin hit på en fika. Satt och surrade lite julklappar ;) Jag ska börja handla lite nästa vecka tänkte jag så man slipper stressa in i det sista.
När dom gick hem for jag till sidsjön och gick ett varv där med Veronica. Var mycket bättre underlag i dag än i lördags och solen sken, riktigt härligt var det :) Tack snälla du för att du fick med mig, fick massa ny energi!

Nu kurrar min mage massor. Tur älsklingen snart är klar med maten. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0