Tandis!

I morse hade jag tid hos tandläkaren, fick skjuts utav min gulliga mamma dit så slapp gå. Latmasken själv ? ;P
Jag hade ett litet hål som jag ska tillbaks och laga efter jul. Så skönt att jag har tecknat avtal där jag betalar endast 30 kr i månaden som man inte ens märker av. Annars hade det gått på 1000 kr att laga en tand..

Efter besöket där tog jag en prommis hem till Matilda och fikade :) Såå mysigt!! Fick se allt nytt hon köpt och satt upp i lägeheten och det vart så fint. Heminredning är verkligen ett utav mina största intressen och skulle kunna spendera alla mina pengar på. Jag fick massor utav sug nu på att köpa och fixa hos oss mera, har ju pratat länge om ny tvbänk bland annat. Och när jag kom hem och kollar reklamen vi fått i dag ser jag att den som jag spanat ut är nersatt, andra gången på bara några månader dom haft det här erbjudandet. Ett tecken på att det vill hem hit kanske ? ;)

Vit högglans. 160 cm lång, 55 cm hög, bra förvaring. Precis mina önskemål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0