Trött!

I dag känner jag mig trött, orklös och allmänt irriterad på att inte få vila och göra nå annat än att jobba.
Jag har hittills jobbat 8 dagar i streck (blir 9 med i dag) och på det så sover jag väldigt dåligt på nätterna, omöjligt att somna!

Detta blir ett litet klagoinlägg i från mig men jag kan ju inte lossas vara pigg..
Ska snart gå till jobbet och sen när jag slutar i kväll hämtar mamma upp mig för att åka hem till Therese där vi ska ha en myskväll ihop :) Mamma ska åka till Matfors i dag och köpa våra favorit baugetter som vi alltid åt förr som endast görs på Ica Matfors. Åh jag längtar redan tills i kväll, äta en massa gott och bara mysa med dom. ♥

Jobbar i morgon med men sen jäklar har jag helg. Vad jag ska njuta!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

så duktig gumman! :)

2010-11-25 @ 11:20:25
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0