Äntligen klart!

I dag har jag inte alls mått nå vidare.. Känner att det är en förskylning i kroppen, jag som trodde att jag hade sluppit den :/
Har iaf varit duktig och effektiv med pluggandet idag och gjort klar uppgift 1 som ska vara inlämnad på måndag! Som jag har dragit ut på det nu, men det är Linda i ett nötskal det. Sparar alltid allt till sista stund och har alltid gjort :P
Har suttit och pluggat i nästan 5 timmar i dag, renskrivit på datorn, Robin har läst igenom det och tyckte det var jätte bra så nu är det bara att skicka in det! Ska bara läsa igenom det en sista gång sen :)

Denna bok kan jag nästan utan till nu ;)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

duktig gumman :)

2010-10-13 @ 19:12:23
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0