Bada :)

I morse hämtade jag pojkarna och for sedan hem hit och myste lite i soffan och busade med Robin ;)
Efter vi ätit lunch gick jag ut och la Noel i vagnen och det gick inte många minuter tills han somnade och sedan sov han ca en och en halv timme. Lagomt tills vi skulle åka mot Alnöbadet :)
Och jag säger bara det att lättsammare barn får man leta efter! Dom har varit så snälla och glada hela dan.
Det var många andra barnfamiljer där också som vi lekte med och jag tror att det flesta trodde att det var mina barn. Kom fram en mamma som beundrade mig över att pojkarna var så uppfostrade och snälla och två pappor tyckte jag gjorde det bra att ha med två barn att ha koll på då dom tyckte det var nog med ett :P Haha ja så jag har fått förklarat mig i dag och sagt att jag faktiskt bara är moster åt dom :)

Vi fikade glass och myste där också och sen frågade jag Melwin om vi skulle gå och göra oss klara och åka hem. Melwins svar: Är du tokig ? Jag måste ju få åka kanan mera. Förstår du inte det Linda!
Haha sötboll, vi vart där tre timmar och nu lovar jag att vi alla tre är helt slut :)
Har skjutsat hem dom nu och jag ska göra mig ordning för att gå ut och äta med Robin, Rasmus och Stoffe ikväll! Tror det lutar åt en tacobuffe på Biteline ;)

Gullungar! ♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är :D Tkr det är nog med att ha med albin på badet, haha ;) Men det är bara att skaffa egna barn nu Linda ;) Hehe! (a)

2010-10-29 @ 19:18:00
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0