Blogga!

Tänk att ni läsare fortfarande är kvar fastän jag inte bloggat på en och en halv vecka, KUL! Men man undrar ju många gånger vilka alla ni är :)

Vi kom hem ifrån Turkiet i lördags och har haft en toppen vecka! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad vi gjort men kortfattar lite.. Har varit ute på två båtturer, åkt vattenskoter, varit på turkist spa, åkt banan, badat i lera, shoppat, ätit och druckit massor utav gott!
Man har nog gått upp ett och annat kilo efter denna resa :P Maten är farligt god där, man har ätit mängder utav glassar och druckit en hel del utav deras goda öl! Men har man semester så har man ;)
Vi var sammanlagt 18 stycken som semestrade ihop så vi vart ett gäng. Jag och Robin bodde på ett jätte fint hotellrum! Det finaste jag bott på när jag varit utomlands faktiskt, stort och fräscht :)

Nu är man hemma tillbaks i vardagen igen.. Känns både och men mest kallt haha!
I lördags hann vi bara hem en snabbis för att sedan fara och fira Melwin som fyller 3 år i dag :) Blev middag och kalas för honom då med släkten. Mysigt och guud så mycket jag saknat pojkarna under veckan jag varit borta! Mosters ögonstenar :)♥

Nu måste jag kila iväg till jobbet.. Var tillbaks på jobbet redan igår och nu jobbar jag fram tills fredag men sen så får jag helg! Längtar redan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0