Fredag och mys i soffan väntar!

Min dag började med att gå till tvättsugan och köra i gång några maskiner. Äntligen fick vi tid till att tvätta då vi hade ett berg utav smuts kläder!
Sedan hade jag ett nagelbesök inbokat klockan 13.00 och gissa om jag har längtat efter denna dag :) Äntligen har jag satt på nagelförlängning igen! Och eftersom jag jobbar i matbutik och packar upp varor hit och dit så gjorde jag dom rätt så korta så att jag ska klara av att jobba som vanligt. Nu vill jag aldrig mer ta bort dom här, jag känner mig så fin i dom :D

När jag kom hem var svärmor här och väntade på mig för fixning inför discofest med hennes jobb! Dom skulle ha 70-tals tema så vi valde att göra håret stort och fluffigt hår med krustång och sedan färg glatt smink. Hon hade köpt en riktigt läcker lång klänning som är typiskt 70-tal och hon vart så snygg, allt matchade så bra! :)

Nu är Idol och mys i soffan som gäller för mig!

Mina fina naglar :)

Robin var duktig och tog fram kameran under tiden jag stylade ;)






Kommentarer
Postat av: KIKKIIII

men åh vad fina naglar :D och din svärmor blev jättesnygg ;)

2010-10-09 @ 20:33:42
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0