Helgen!

Jag har jobbat hela helgen och sen har vi sovit ute på alnö. Annika har lagat god mat och skämt bort oss lite ;) Det är så mysigt att komma ut på "landet", man blir mer avslappnad på något vis!

Nu har jag nyss varit och handlat lite mat och ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för jobb.
Den här veckan blir det jobb fram tills fredag och får ledigheten i helgen :D Underbart!

Hade besök utav mosters charmtrollar i fredags också :) Vart dock inga kort knäppta då så lägger in en söt bild i stället där Melwin håller på att pussa sönder brorsan haha! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0