Krejsi!!

Haha jag kan inte sluta skratta efter min och Erikas stängning ikväll! Vi snabbade oss som attan med att städa och räkna kassorna så vi kunde sluta i bra tid också går vi mot dörren och ska gå ut, men det går inte ?
Det lyser rött vilket brukar betyda att man glömt att stänga någon dörr på lagret. Så jag gick dit och röck i en dörr och så går larmet på haha! Jag vart livrädd och sprang och hämtade Erika, vi båda får panik och får till slut av det som tur var..
Efter mycket om och men så provar vi att gå ut igen och då gick det. Erika börjar skratta som en tok och säger att hon provade en ny kod de var därför det gick :P Då har hon alltså slagit fel kod hela tiden vi varit där, haha ja undra om det var någon som var lite trött i dag ;)

Nu är jag hemma iaf och ska fika lite och kolla klart på efterlyst! I morgon jobbar jag sista passet innan jag får helg, så skönt det ska bli efter sju dagars arbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0