Måndag!

I dag blev det en stan och birsta dag med mamma. Jag bokade in en synundersökning nästa vecka och ska då även beställa nya glas till mina bågar också!
Vi satt oss och tog en liten fika och surrade ett bra tag sen. Så mysigt när jag och mamma får egen tid tillsammans!♥
Vi var inte nöjda efter våran fika stund så for ut till birsta och kikade runt lite.. Jag shoppade en snygg skjorta och en klänning som jag har letat efter länge. Super nöjd!
Och det bästa utav allt med att vi for ut till birsta var att jag fick träffa min bästa Matilda :) Vi har inte träffats på över två veckor eftersom vi båda har varit utomlands så det var KUL! Äntligen är vi på hemmaplan ;)

I eftermiddag fick jag energi utav min älskade pojkvän när han sa att han skulle ut och springa med en kompis. Det smittade av sig på mig så pass mycket att jag också fick på mig träningskläderna och kom ut på en 30 minuters SNABB power walk! Duktiga paret :D
Sen lagade jag middag och har nu duschat, städat och skurat här hemma!
Nu har jag äntligen slagit min till ro i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0