Morning :)

I går var jag ner till stan och träffade Matilda, tog en fika också hamnade vi på underkläds avdelningen även fast vi både inte skulle shoppa något.. Vart ett sett underkläder, ett par till trosor och ett jätte fint nattlinne :) Sånt man inte kan ha för mycket utav mena jag! ;P
Sen gick vi hem till mig och drack mera kaffe och surrade. Jag klippte Matilda, blir tokig på tjejen som har så fint hår men ändå förstör hon det med löshåret! Spelar ingen roll vad man säger så lyssna na inte, tooka ;)
Vart en lugn hemma kväll sen framför Idol och film.

Nu har jag precis ätit frukost och ska strax fixa mig lite snabbt för mamma, Elin och mormor hämtar mig snart för en liten birsta tripp. Jag ska kolla på skor också måste jag byta nattlinnet som jag köpte igår till en större storlek!

I kväll kommer Matilda och Maria F hit på middag och lite vin :D Har precis kommit på vad jag ska bjuda på så måste fixa lite inför det när jag kommer hem! Ska bli så KUL med en tjejkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0