Onsdag

Nu har jag hört bebis skrik nästan konstant här hemma i några veckors tid. Det konstiga är att man inte har sett någon utav grannarna som har gått med varken någon mage eller barnvagn :O
Man kanske har missat det eller så har det bara inte synts att mamman varit gravid.. Iaf så gör det ont att höra en bebis skrika så mycket!
Har nu satt på musik här hemma så jag slipper höra att den är ledsen. Man kan ju inte koncentrera sig på något annat när man hör det där skrikandet :P Stackars liten..

I går kom Daniel, Lina och Victor hit och såg på Timrå matchen och åt biteline pizza med oss :) Jätte trevligt! Jag är så nöjd över tvn, vart ett helt annat vardagsrum med den!
Nu har jag nyss varit ute på en power walk runda. Så skönt efter att inte ha rört på sig på två veckor! Fick massor utav ny energi :) Nu blir det en dusch, sedan äta och gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Hua då :( lillstackarn.. Skumt att du inte märkt på någon granne eller så?

2010-10-06 @ 14:56:32
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0