Snart sova!

Efter middagen lånade vi mammas bil och for hem till svärmor och Ingemar och hälsade på! Sen kom vi på att vi ville träffa robins mormor och morfar också så vi alla tog en prommis upp till dom och fikade :)
Fick lite annonser utav Robins mormor på kryssningar som vi är funderar på att åka på i början av december. Så sitter just nu och kikar runt på några utav hemsidorna och ska väl surra med dom andra tre som ska med och se vad de tycker! Vi har iaf pratat om att vi vill åka på en julmarknads-kryssning tillsammans och jag tror nog jag har hittat nått här som kan vara intressant :)
Jag vill helst boka nu på en gång ja så jag har nått att se fram emot ;) Men allt ska ju stämma in med allas jobb och plugg först!

Har haft en jätte trevlig kväll! Nu ska jag krypa ner i sängen så jag kommer upp i bra tid i morgon. Mamma kommer att knacka på dörren här 07.00 för att lämna Rocky då han ska få vara med Robin hela dagen, bästisarna :)
Själv sticker jag ut till Birsta en sväng med Emma! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ses på birsta idag då gumman ;)

2010-10-28 @ 06:44:12
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0