Spa kväll!

Efter jobbet idag gick jag hem och gjorde i ordning middag lite snabbt, spagetti och köttfärssås fick det bli!
Sedan tog jag en prommis upp till Veronica i spö regnet för att fixa en nagel som inte ville sitta kvar.. Så trevligt att komma till hon och surra så det gjorde inget ;)
Sen jag kom hem där ifrån har jag haft en riktig SPA kväll för mig själv! Tog en låång dusch, gjorde peeling, inpackning, ansiktsmask och smörjde in mig med favorit doften papaya. Skönt att ha en sån kväll bara för sig själv medans Robin inte är hemma så man kan spela hur hög musik man vill och bara vara utan att ta hänsyn ;)
Nu sitter jag och dricker en stor kopp te och äter lite fruktsallad, Yummie :)

Frukt är inte bara väldigt gott, utan även fin dekoration på bordet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0