Tacopaj!




Jag lovar och svär gott folk att det här är den godaste tacopajen! Och jag vet att jag inte är ensam om att säga det, därför jag skriver om det ;)

Pajskalet

100 g margarin
3 dl vetemjöl
1 1/2 riven ost
2 msk vatten
2 krm salt & peppar
(Blanda sedan ihop allt och pressa ut degen jämnt i pajformen, låt stå 1 timme)

Grädda sedan pajskalet i ugnen på 200 grader i 15 min! Stek under tiden ca 400-500 gram köttfärs med tacokrydda.
Hacka 3-4 tomater i små bitar. Och sedan her du i köttfärsen i pajformen, på med tomaterna och bred sedan över med creme fraiche. Ställ in pajen i ugnen 20 min.

Servera med en fräsch sallad, tacosås, jalapeno, creme fraiche och tacochips! Barnsligt enkelt för att vara såå gott :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Mums såg gott ut =)

Ville bara säga att du ser mkt bättre ut utan glasögon,fram med linserna ist.

2010-10-23 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0