Tjejkväll!

I går var Matilda och Maria hos mig på middag! Jag hade gjort inbakadfläskfile med kroketter och sallad till. Sen hade jag bakat en daimkladdkaka till efterrätt ;) Mumms vad gott det var och vad mysigt vi hade.
Vi drack vin och surrade och skrattade, underbart med tjejkvällar!
Jag tyckte inte vi drack så mycket men så här dagen efter när jag tänker efter så måste det ha blivit några glas eftersom vi tömde en hel vinbox ;) Hahaha.

Tjejorna var här till 03.00 och sedan satte jag öppe och surrade ytterligare med Matilda i telefon då hon kommit hem så la mig vid 04.30. Sedan vaknar jag 06.00 utav att Robin kommer hem i från krogen fullare än fullast :P
Somnade sedan om och sov till 09.00 så ca 4 timmars sömn i natt fick jag och det känns i dag..

Var ner till stan förrut och åt en pizza med Matilda och jag lovar att den satt riktigt fint. Sen gick vi en sväng på stan och kikade lite! Var tyst och lugnt överallt, märktes verkligen att det var söndag :P
Jag shoppade en mysig stickad kofta som var nedsatt till endast 100 kr så ett litet fynd vart det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0