Underbart!

I dag vart det också en sån där pysmys dag :)
Började med en lunch och massa surr med världens bästa Emma! Sen vart det lite presenthandling innan jag for hem till hjärtat som lurade in mig på ett spel här på datorn, Betapet heter det och är nu ett beroende spel helt klart :P Haha jag har aldrig varit för varken tv eller dataspel men nu är jag fast vid just det här. Vi satt och spelade mot varandra så att vi glömde bort middagen.. Och vi skulle i väg och fira Svärmor som fyller år i dag klockan 18.00 så fick bli snabb driven på Mc donalds och käka i bilen på väg dit men det gjorde inget det heller ;)
Sen blev det gofika på kalaset, alltid lika mysigt att komma dit och träffa alla! ♥

Nu sitter jag och Robin och nördar igen på Betapet medans Sverige gör bort sig på 4:an! :P
I morgon är min sista lediga dag innan jag kliver på veckans jobb som är tors-sön. Har haft underbara lediga dagar nu och har verkligen tagit vara på dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0