Välkommen lediga helg :)

Jag skulle faktiskt kunna jobba hela helgen också bara för att jag älskar mitt jobb och mina underbara arbetskompisar! Vi har så himla kul, skämtar, skrattar och har oss :) Tack för att ni gör vardagen till det bästa gulliga ni!

Visst tycker jag ändå att det känns skönt att ha några dagar ledigt framför mig. Det behöver man för att samla nya krafter :)
Jag har bokat in min helg med massa skoj, önskar dock att man hade mer tid åt alla. Jag får så dåligt samvete när jag inte hinner träffa alla så ofta.. Men så är det, tyvärr!
Mest ont gör det när jag inte hinner träffa mosters små prinsar. Syrran berättar att Melwin pratar om mig hela tiden och vill att jag ska komma. Det gör mig glad samtidigt som jag får dåligt samvete för att vi inte kan ses lika ofta som man önskade! Inte lätt när ja jobbar så mycket kvällar.. Tur vi får ses i helgen :D

Nu har jag satt denna form i ugnen med massa olika frukter i och riven vitchoklad ovanpå. Serveras sedan med vanilj glass :) Kvälls mys med Robin och Daniel!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Haha ;) Ja, den var ju otroligt söt ;)

2010-10-22 @ 07:28:32
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0