You make me happy!

I dag tog jag en sovmorgon på min lediga dag, åt frukost till nyhetsmorgon och gav mig sen ut på en walk! Var så jäkla halt så det gick inte gå lika fort som jag brukar, fick gå och spänna mig hela tiden för att hålla mig kvar på benen :P Så vart inte så mycket träning utav den rundan men frisk luft är ju alltid skönt.

Har tvättat hela dagen, tog med handdukarna och sängkläderna denna gång så det vart ett par maskiner. Annars så har jag bara varit hemma och myst för mig själv, städat, läst bloggar, druckit mängder utav kaffe och surrat i telefon :)

Bjuder på en dagens då jag inviger min nya stickade kofta. Så mysig!


Klockan 17.00 ringde det på dörren och då är det min fina älskling som står där och sträcker fram en blombukett till mig! Ååh gissa om jag blev nå till mig :D Dom var så fina, och jag älskar bara tanken på att han ville överraska mig. Gubben du gör mig galet glad! Finns inte ord på hur mycket jag älskar dig.♥

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Jättefina blommor :D:D

2010-10-26 @ 19:30:40
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0