BLOG AWARD


Jag har fått denna award av Kikki! Åh tack gulliga du :) Och vad kul det var att läsa varför du läser just min blogg, jag blev så glad hihii.
Jag tycker om att följa din blogg också och går till och med in på den flera gånger om dan. Det är som jag har sagt en gång tidigare att du är så öppen och ärlig om allt du skriver och väljer inte bara ut de ytliga som många bloggar gör (även jag många gånger).. Det gillar jag skarpt ;) Och sen att ni har världens gulligaste son Albin gör att det blir lite extra kul att läsa :)

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina sju nomineringar: Therese , Jenny , Moa , Elina , Emelie , Malin , Ziri

Sju saker om mig:

* Jag är pedant och hatar att ha en massa saker omkring mig, då kan jag inte slappna av. Det ska vara ordning och reda! Vissa tycker att det kan vara jobbigt när jag går och plockar men jag mår bra utav det så låt mig vara så :)

* Jag blir ganska så fort rastlös. Har jag inget att göra så fixar jag det

* Jag är mammas flicka utan deslike och kommer alltid att vara! Hon är min allra bästa vän, oavsett vad det än gäller så är det hon jag vänder mig till. Vi pratar verkligen om allt ♥

* Jag är ett riktigt fika och godis monster :P

* Jag är väldigt mån om mig själv och skulle aldrig någonsin kunna sluta bry mig om hur jag ser ut. Jag blir irriterad om någon t.ex säger åt mig att jag inte behöver sminka mig "bara" för att gå ner till stan. Jag fixar mig för min egen skull och tycker att det är KUL. Hade jag tyckt att det bara var jobbigt hade jag aldrig hållt på!

* Jag tycker att det är viktigt att man spricker upp vardagen lite då och då. Bara för att det är tisdag så får man unna sig en godispåse, lite vin osv.. Det ger en energi och vardagen blir så mycket kuligare :)

* Jag är väldigt omtänksam utav mig och sätter mina nära och kära i första hand! I bland kan det vara negativt då jag kanske borde tänka lite på vad jag igentligen vill och inte bara gör saker för andras skull men sån är jag.. Det är viktigt för mig att alla andra har det bra!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååå tack fatt du nominerade mig :) Jag ska koipiera och fixa så fort nån lärt mig hur man länkar till folk, haha :P

2010-09-09 @ 22:24:01
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Postat av: Elina

Men gud va goo du är :D jag som är så dålig att blogga just nu oxå. . .



Förresten läste att det bara var två veckor tills ni åker , fy vad avis man blir ! får hoppas att det blir fin väder hela veckan iaf :D

2010-09-10 @ 02:24:42
URL: http://elinaulander.blogg.se/
Postat av: KIKKI

men vad söt du är! :) jag håller verkligen med dig om det där med att folk inte ska klaga på om man vill sminka sig osv, så länge man gör det för man själv vill :)

2010-09-10 @ 18:24:39
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Moa

ååh sötnos du är linda! Vad glad jag blev! :)



2010-09-12 @ 23:29:44
URL: http://moaengstrom.blogg.se/
Postat av: Ziri

Åååh, vad gullig du är!! :) Det ska fixa imorgon, helt klart! :)

2010-09-13 @ 01:04:30
URL: http://zems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0