God morgon..

Nu har jag nyss ätit en sen frukost eftersom jag hade sovmorgon i dag :) Nya favoriten är rostad fullkornsmacka med marmelad och ost på! Nästan farligt gott ;P

Nu ska jag öppna personalekonomi boken och fortsätta där jag var igår.. Det är jätte intressant det här men ganska svårt! I går när jag körde fast fick jag knacka på dörren in till Robin där han sitter om dagarna nu och gör sitt och frågade honom om hjälp. Jag tror han tycker det är kul att förklara för mig, han blir helt insatt! Sötis du är bäst :)


Kommentarer
Postat av: KIKKI

men fan vad söta ni är då! :) superbra att ha någon att fråga när man kör fast :D

2010-09-07 @ 13:30:46
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0