Har inte gjort annat än att fika i dag tror jag ;)

I morse vaknade jag utav mig själv vid nio och kände mig så trött men tänkte att nä jag ska inte sova bort dagen.. Så klev upp och satt på mig träningskläderna och tog mig ut på en 30 minuters morgonwalk, jag har en strecka upp vid skönsmon som jag går. Och det blir som ett varv runt sidsjön ca 3.2 km, lagomt långt!
Sen hade Robin bjudit hit mamma på en kaffe så hon och Rocky kom hit. Och samma veva kom Matilda förbi så vi fikade alla ihop :)

I eftermiddag for jag med mamma och Elin och hälsade på Therese med familj. Var ett tag sen jag träffade mina små prinsar så det var jätte kul att få mystid med dom! Melwin hade tjatat om att Linda skulle komma i dag, hihii lillhjärtat :) Vi fikade gott, målade teckningar och lekte med bilar. ♥
På vägen hem släppte mamma av mig på stan där jag mötte Maria för att gå på Waynes och ta en fika. Tredje fikat för mig hahaa! Vi satt där och surrade bra länge, mycket trevlig stund :)

Nu är jag hemma och jag ska vika in all tvätt i garderoben nu som jag inte orkade ta tag i igår kväll.. Och sedan lägga mig i sängen och kika lite på tv! Natti på er kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0