Lovely day!

I dag var mitt mål att börja skriva på min uppgift men eftersom jag inte hade fått svar i från läraren på den frågan jag ställt så kunde jag inte börja. Jag vill liksom inte lägga ner en massa jobb på något och sedan få veta att det inte var så man skulle göra..
Så jag tog ett break och mötte Matilda nere på stan för en fika :) Hur mysigt som helst! ♥
Nu är jag hemma och ser att jag precis har fått mail i från läraren så nu är det bara att sätta i gång. Och det var som jag trodde det skulle vara, så nu ska jag bara komma igång. Tycker det är så svårt att veta hur man ska börja!

Men först ska jag och hjärtat på middag hos min mormor. Vilken tur vi har, middagsbjudning två dagar i rad ;) Ska bli så mysigt att komma hem till min gulliga mormor. Blir långt mellan gångerna nu när man har så mycket själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0