Packa!

Så där nu har jag gjort mitt 11 timmars pass och klivit på semester! Gissa om jag njuter ;)
Har massa att stå i ikväll! Börja packa, har inte tänkt ut några klädesplagg alls som jag ska ha med så det måste ju göras. Jag vill absolut inte ha för mycket med mig, svårt att välja..
Jag ska ner till källaren också, har ett minne utav att våra solskyddsfaktor kan ha hamnat i en väska där. Jag hatar att gå ner till källaren själv, det är hemskt där nere :P Så telefon får följa med dit eftersom Robin inte är hemma!
Sen blir det en lång dusch, måla naglarna, noppa ögonbryna, lägga ansiktsmask och ja lite små fix så där.

Annars har jag koll på det mesta. Inte så mycket att ha koll på igentligen, huvudsaken man har passet, biljetterna, pengarna och bikinin med sig ;)
Nu ska jag fika lite här och kolla på Idol innan jag sätter igång! Ha en fin vecka här hemma :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

ha det underbart gumman! :)

2010-09-23 @ 22:08:32
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Kikki

Men tack gumman :D Hoppas ni haft det bra :D

2010-10-04 @ 13:15:45
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0