Söndag

Utgången med Matilda i fredags vart riktigt lyckad. Var längesen jag hade så kul :D Tack alla inblandade för en underbar kväll!!
I går jobbade jag till stängning och sedan for jag och Robin på middag hos Peter och Caroline :) Åt god mat och sen överraskade Peter oss med en cheesecake som han hade bakat helt själv. Sånt imponeras jag av när killar bakar och lagar mat. Så jäkla sött! Nu har Robin press på sig tills nästa gång dom ska på middag hos oss ;)
Vi fick träffa deras lilla valp för första gången också och gud så vacker hon va. Och gissa om vi blev nå sugna på att skaffa en vi med när dom sa att det fanns en valp kvar.. :) Men man måste ju tänka en extra gång innan man drar på sig en hund, det krävs mycket tid och ansvar!!

I dag har jag varit och röstat som de flesta har gjort! Sen så har jag jobbat, ätit pizza och nu har jag tvättstuga. Och så klart så ska jag se på ensam mamma söker strax ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0