Onsdag

Jobbade förmiddagspass i dag och sen konkade jag på två fullproppade matkassar hem, jobbigt :P
Väl hemma bestämde jag och Robin oss för att göra ett ryck hemma med städningen. Så skönt att ha det gjort när man har legat på latsidan några dagar!

I kväll är jag bara hemma och soffmyser :) Har ätit tacos och nu ska vi se på hockeyn. Hoppas på att Viktor får spela något i kväll så man får se han på tvn!
Är söt sugen nu efter maten också så tror jag ska ta mig en glass till kaffet. Bestämde mig redan i morse på väg till jobbet att jag skulle ha en ätar dag i dag ;)

I morgon jobbar jag lång pass 8.30-19.00 men det är sista passet innan semester! Sen blir det hem och börja packa så man slipper stressa på fredag morgon.
Tåget går 12.00 här i från och sen kommer vi sitta och vänta på Arlanda nån timme till planet går. Vi är sammanlagt fem familjer som ska åka så det blir trevligt att kunna sätta sig där och ta nån öl och fika tillsammans innan vi åker :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

åh vad underbart! :D kul att åka flera familjer ihop =D

2010-09-23 @ 08:55:59
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0