Snart ska jag sova, som jag längtat!

Det är fan inte lätt när det är svårt! Det är väl en sak vi alla kan vara överens om här.
Alla vi kommer någon gång möta motgångar i livet och hamna i jobbiga situationer oavsett om vi vill eller ej. Och jag tror faktiskt väldigt starkt på att det bara kan vara nyttigt, man lär sig för varje steg man tar!




I dag har jag varit och tränat på gymmet med Matilda. Och satan vad jag tog i! Jag hade massor av energi och kände mig stark då jag var där. Grymt skönt måste jag säga :) Nu ska Linda komma i form eller rättare sagt försöka, jag vill så gärna och jag mår så bra när jag väl är där! Min bekvämlighet med att stanna hemma måste bort.
Nu har jag för en liten stund sen ätit en sen middag i från Max. Inte det nyttigaste men i dag var jag och min älskling värda det ;) ♥

I morgon är det fredag, jobb och sedan utgång! Fasiken vad kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0