Varför kommer inte böckerna ?

I morse började min dag helt perfekt! Jag tappade ut hela min foundation på badrumsgolvet så det var bara att ställa sig och skura så där strax innan 07.00 :P Och det hela gjorde så klart att jag vart sen så fick små springa till jobbet.. MEN ja hann som tur var och jag stämplade in 07.01 ombytt och klar :)

Slutade 14.30 och då tog jag en prommis in till stan för att köpa mig en ny foundation så klart! Och eftersom jag hade vägarna förbi apoteket så gick jag in dit för att be om råd om nå uppiggande då jag nu har gått och varit så trött i flera veckor så kanske det är brist på något ? Jag köpte med mig en burk med tabletter som innehåller alla möjliga vitaminer. Jag har aldrig ätit något sånt där förrut så jag hoppas nu på att jag ska märka en förändring, för energin behövs!

När jag kom hem var jag ivrig och kollade posten på en gång men inte fan hade jag fått nå böcker i dag heller :O Jag skickade efter dom för en vecka sen och det stog att det skulle ta 2-3 arbetsdagar, jag måste ringa i morgon! Börjar ju få lite panik..
Nu ska jag börja med middagen och sedan tänkte jag unna mig en solning ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du beställt från? Jag beställde en bok från AdLibris igår och den låg i postlådan idag.

Hoppas du får böckerna snart! :)

2010-09-03 @ 14:57:01
URL: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0