Äntligen helg!!

Kom innan för dörren för en liten stund sen. Har jobbat långpass i dag, och har nu helg! :)

Har skrivit på uppsägnings papper i dag också. Så nu är allt klart!
Har inte nämnt det här i bloggen men i mitten på maj börjar jag jobba på Bolagsverket som handläggare. Det känns så himla kul och jag har velat det här så länge.
Det är ett sommarjobb det här men jag ser det som en stor chans till att få in en fot där. Man måste våga chansa annars händer det inget.. Jag sa upp en fast tjänst nu för ett sommarjobb men jag ser det inte som en förlust utan tvärtom!
Satsar man inte så blir man kvar och det har jag varit så rädd för. Jag vill vidare och utvecklas!

Jag kommer gå på en tio dagars utbildning där och sen kör jag i gång. Blir jobb hela sommaren måndag-fredag (förrutom den veckan vi är i Spanien).
Känns lite snopet att jag inte tar ut mina fem betalda semesterveckor i sommar men jag hinner nog med att få semestrar jag med :) Får ut det i pengar i år i stället.
Det här blir jätte kul! Kommer även jobba under samma tack som svärmor :)

Nu ska jag ta mig ett glas rött och en Mars-glass. Det känner jag att jag värld i dag hihii.


Kommentarer
Postat av: Therese syster

Det här är du värd...

2011-04-14 @ 22:08:17
Postat av: KIKKI

vad kul gumman :D syrran min sommarjobbade där ett år, eller om det var 2 kanske, hon stormtrivdes verkligen!! :)

2011-04-15 @ 06:41:21
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Svärmor

Lycko oss på Bolagsverket som får dig :) Du kommer at vara en tillgång för oss.

2011-04-15 @ 11:02:42
Postat av: Anonym

2011-04-15 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0