Fredag!

God morgon. Här sitter jag nyvaken och fortfarande morgon trött.. Daniel kom hit och ville ha en kopp kaffe så det vara bara att kliva upp och starta dagen. Inte mig emot :)
Jag har fortfarande morgonfrissan på mig och känner mig lite morgon seg, men efter lite frukost och en till kaffe så är jag pigg!

Jag hade hoppats på en solig dag. Men det kanske spricker upp sen om vi har tur. Jag och Robin har planerat in en lite senare lunch nere på stan tillsammans. Hade önskat att det var så pass varmt att vi kunde sitta på en uteservering (som det går att göra nere i Sthlm nu). Men jag tror vi får stå ut LITE till här.

Önskar er en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0