Glad påsk

I dag vaknade jag med strålande humör! Lite så där extra än vanligt ;) Jag känner mig utvilad i dag också är jag glad i att jag snart har påsk ledigt. Igentligen skulle jag jobba 15.30 till stänging men lyckades byta bort stängningen så jag slutar 19.00 i stället. Blir ett kort pass i dag alltså!

Jag har varit ute på en skön morgon walk och fått massa ny energi känner jag.
Mamma kom hit en sväng också och hämtade påskägg till lilla syster och mosters små prinsar. Tråkigt att jag inte hinner lämna dom själv men dom blir nog lika glad ändå, ligger både massa gott och liten överraskining i äggen :)



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa ordning det som ska med till stugan. Vi åker direkt då jag slutat jobbet så är nog framme vid 21.00 tiden i kväll.

Önskar dig en GLAD påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0